Известие

Collapse
No announcement yet.

Съществени разлики между 1.4-1.6 (boxer)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съществени разлики между 1.4-1.6 (boxer)

    Здравейте,имам известни затруднения с една Алфа 146 1.4 boxer. Проблемът е ,че мотора е със задрал колянов вал и още една камара проблеми и не си заслужава да се прави.
    Намерих друг двигател но 1.6 boxer като идеята ми е да подменя стария 1.4 с него но проблемът се състои в това ,че продавачът е орязал инсталацията от буксите на датчиците и не мога да я ползвам а нямам представа дали инсталацията от стария 1.4 ще свърши работа.
    Двигателя които смятам да купя се намира на 300км и нямам възможност да сравня двата мотора а не искам да взема нещо което евентуално няма да ми свърши работа.
    За това ще съм много благодарен ако някой по запознат каже какви са основните разлики между двата мотора и дали този 1.6 ще свърши работа,благодаря предварително

  • #2
    еку-тата са различни. трябва ти двигател+инсталация+еку+неговия си имобилайзер. разлика има в инсталацията при релетата на двигателя , инжекторите и други дребни места.
    точка

    Comment


    • #3
      Колега какво да ти кажа,моята по принцип трябва да е 1.6,а като ми я докараха беше с двигател 1,5(само дебелите железа,блок,к.вал,бутала,глави и р.валове) от 33ка,колата не палеше защото не бяха сменили капака на маховика и съответно маховика,смених ги с правилните и навих 20 000 км с 1.5 мотор и електроника от 1.6.В момента съм със 1.7 8 клапана от 33ка и пак електроника от 1.6 и нямам проблеми.Предполагам,че и при теб ще стане ако се направи същата гимнастика.
      П.П. при теб не знам дали ще стане точно така,защото ще правиш от 1.4 на 1.6,не знам дали екуто ти ще компенсира разликата от 200сс.Нека по запознатите се изкажат.
      Last edited by pe6kata212; d.m.y г., 09:53.

      Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

      Comment


      • #4
        Според мен, една смяна на дюзите може да свърши добра работа.
        После един реглаж на газоанализатор и мисля, че няма да има никакъв проблем.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Според мен, една смяна на дюзите може да свърши добра работа.
          После един реглаж на газоанализатор и мисля, че няма да има никакъв проблем.
          е то ако не се лъжа на тая кола единствено регулатора на налягането може да се регулира,да беше с карбове разбирам,но в случая нъцки.

          Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

          Comment


          • #6
            Може-може!
            Точно за налягането иде реч.
            При тоя тип инжекциони е важно и положението на ТПС. При 33-ките е предвидено да се регулира. Това не е невъзможно и при 145/6. Винаги може да се върже последователно един потенциометър около 100 ома, но мисля, че няма да е нужно.
            Едни по-голями дюзи и реглаж на празния ход с газоанализатор и всичко ще е наред.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment

            Working...
            X